Vi er det perfekte teamet

April 1, 2023

STANLEY® lanserer merkevarekampanje i samarbeid med FC Barcelona.

STANLEY & FC Barcelona 'Together, We Are Beyond A Match', Image

STANLEY® har annonsert en multi-kanal merkevarekampanje i samareid med den topprangerte fotballklubben FC Barcelona. Fra og med april 2023 vil kampanjen inneholde Spotify Camp Nou-vedlikeholdsteamet, som stoler på STANLEY-verktøy for å «få jobben gjort» på Europas største fotballstadion. 

Med tematikk rundt det nære samarbeidet mellom de to organisasjonene, og det passende navet «Vi er det perfekte teamet», er STANLEYs siste kampanje designet for å fremme merkevarebevissthet og omtanke, og er et av de høyest profilerte markedsføringsprogrammene STANLEY noensinne har lansert. Med innhold planlagt på tvers av sosiale medier, digitalt, utendørs og i butikk, vil kampanjen inneholde individuelle medlemmer av vedlikeholdsteamet på tvers av en rekke bransjer, som er avhengige av STANLEY-verktøy for å sikre at stadion opprettholdes til de høyeset standardene for tusenvis av fans som besøker hver kamp. 

STANLEY har vært klubbens ‘ofisielle verktøypartner’ siden sesongen 2014/15, med aktiveringer i samarbeid med både herre og damelaget, på tvers av digitale markedsførings- og merchandising-initiativer. 

Som en av de mest suksessrike klubbene i fotballhistorien er FC Barcelona blant de mest støttede lagene globalt med mer enn 440 millioner følgere på sine sosiale mediekanaler. 

Jamie Fenton, Director of brand marketing i Stanley Black & Decker, kommenterte “FC Barcelona er mer enn en klubb og STANLEY er ikke et vanlig verktøyselskap. Denne kampanjen forsterker vårt langvarige partnerskap med klubben og de mange håndverkere som, trygge på sine verktøy og talenter, jobber bak kulissene for å holde Europas største fotballstadion i gang. Det er en spennende mulighet til å engasjere seg med kundene våre gjennom deres lidenskap for sport, samtidig som de viser påliteligheten til verktøyene våre i et virkelig imponerende miljø. Vi er glade for å fortsette samarbeidet med dette overbevisende nye markedsføringsinitiativet, som beviser at Vi er det perfekte teamet.» 

Juli Guiu, Vice president of marketing i FC Barcelona la til: “Spotify Camp Nou-vedlikeholdsteamet kan alltid stole på at STANLEY er ved deres side som offisiell verktøypartner og gir utstyret de kan stole på for å få jobben gjort. FC Barcelona er begeistret over å være en del av denne siste kampanjen, og vi ser frem til et pågående gjensidig fordelaktig forhold til STANLEY-teamet.» 

Om dette partnerskapet
STANLEY er den offisielle verktøypartneren til FC Barcelona, med den nåværende kontrakten som strekker seg fra 2022 til 2025. Det eksklusive arrangementet inkluderer håndverktøy, el-verktøy, mekanikkverktøy, lagring, utendørsplen- og hageutstyr og industrielle løsninger. Sponsingen omfatter markedsførings- og reklamerettigheter og eiendeler, TV-synlig skilting og skilting på stadion, billetter og gjestfrihet, VIP-opplevelser og digitale markedsføringsrettigheter og -midler. 

Den nye kampanjen, som representerer en betydelig markedsføringsinvestering for STANLEY-merket, vil begynne i april og aktiveres i hele 2023. 

OM STANLEY

STANLEY har satt presedens for kvalitetsverktøy og konstruksjonsløsninger for fagfolk over hele verden i mer enn 175 år. Med en arv av pålitelighet er STANLEY den ledende målebånd-produsenten i verden og fortsetter å drive bransjen fremover med innovasjoner inkludert STANLEY FATMAX-produktlinjen samt håndverktøy, el-verktøy, oppbevaring og tilbehør som gjør livet enklere. For mer informasjon besøk vår STANLEY-nettside eller følg STANLEY på Facebook, Instagram eller YouTube.